6.5.12

109# Pink dreams baby...







12 komentarzy:

  1. Prześliczny kolor spodni!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz. :) Piękna okolica!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful!
    Enjoy, and feel free to visit me. I hope you will consider of following each other! What do you think?

    KISSEEEEES

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite portki :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak posiadam te butki i są dla mnie najwygodniejsze na swiecie :) byłam już w nich na 4 imprezach na 2 dzien po dniu :) i dawałam rade do ok 3-4 :) idealne do tańczenia nastomiast na długie spacery przynajmniej dla mnie niekoniecznie !:) są stabilne, przez platfrome nie czuje sie wysokosci !:) jak dla mnie super polecam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, klasyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobne spodnie - świetnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz;) pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!