3.5.12

108#

Hej Kochani! Myślałam, że dziś się rozpuszczę. Musiałam reprezentować szkołę w sztandarze z okazji 3Maja, na szczęście nie sama, także i tak nie było tak źle jak mogło być. Jak znajdę gdzieś zdjęcia to pokażę wam jak wyglądałam. Dziś mam dla Was zdjęcia zrobione kilka dni temu. Przede wszystkim bardzo przepraszam za jakość, ale nie byłam w posiadaniu aparatu i zdjęcia były robione telefonem.

A za niecałe 2 tygodnie idziemy z Misiem na wesele, więc od poniedziałku jeżdżę na rowerze i mam nadzieję, że kilka cm spadnie z obwodu :p :)





Chciałabym Wam jeszcze pokazać buty które mam zamiar jeszcze w tym tygodniu zamówić :) Jak Wam się podobają? :)

Czekam na wasze opinie, a ja tym czasem lecę nadrabiać zaległości w sklepie LOOMPEX bo w każdej dostawie znajduję świetne rzeczy które bardzo chętnie widziałabym w  swojej szafie, także Was również serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu. Na pewno nie pożałujecie! :)

15 komentarzy:

  1. Baaardzo wysokie, ale ładne te buty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te butyy ♥
    A te drugie, które chcesz zamówić też piękne. Ja bym nie umiała chodzić ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te buty ! Też chcę sobie takie kupić ;) Fajne foty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie buty, zamawiaj je jak naajszybciej ;3
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne buciki ! :D
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny strój, świetne buty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. baaardzo fajny blog, szkoda że wcześniej o nim nie słyszałam ;D
    dodaję do obserwowanych ;)
    zapraszam do mnie
    pozdrawiam Anka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz zjawiskowo!:) ale wyglądasz na tym zdjęciu jakbyś była w ciąży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie nie jestem :)
      za dużo zjadłam :P

      Usuń
  9. Śliczne zdjątka . Podoba mi się twój blog !
    buty genialne , taki zamsz ♥ są śliczne , zamawiaj !!!

    zapraszam
    welovebaranowa.blogspot.com
    OBSERWACJA= OBSERWACJA.

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!