1.4.12

98# Loompex

Hej Kochani! :) Ostatnio pogoda nie najlepsza. Dziś też tylko wyszłam na chwilę żeby porobić zdjęcia i zaraz wróciłam, bo myślałam, że zamarznę. Podobno dopiero po świętach ma się ocieplić : (









          Czy słyszeliście już o internetowym sklepie Loompex? Jeśli nie to żałujcie. Może niektórym z was ta nazwa kojarzy się ze starymi ubraniami, zniszczonymi i nienadającymi się do użytku- tu jest właśnie błąd! Ten sklep wyposażony jest w świetne ubrania, piękne, modne i za na prawdę bardzo niewielką cenę! A co najważniejsze bardzo miła obsługa klienta :) W każdy Poniedziałek, Środę i Piątek są dostawy także serdecznie was zapraszam :) Gwarantuję wam, że każdy znajdzie coś dla siebie. Już niedługo pokażę wam coś co mi się bardzo spodobało! :) Jeszcze raz bardzo serdecznie was zapraszam :)

23 komentarze:

  1. piękna spódniczka :)
    i dzięki połączeniu czarnych rajstop i szpilek wygląda jakbyś miała bardzo długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódniczka !
    U mnie jest aktualnie biało ;<

    Zapraszam do mnie ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już od dawna obserwuję :D Więc leżeli chcesz to możesz też obserwować , będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oddawaj buty <3 mega są :P

    zapraszam do mnie ważne <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodko, jak pensjonarka :)

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny outfit ;]

    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. o niee! w Polsce zimno!!
    super stylizacja :) mega spódniczka <3

    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję, że o sklepie nie słyszałam...
    Za to ta wstążka, którą wykorzystałaś w stylizacji mnie urzekła !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódniczka :)


    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie zawiązywane tasiemki przy szyi:) A ten sklep oczywiście znam, ale jeszcze nic stamtąd nie zmawiałam:) A Ty coś stamtąd zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! Piękna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię Twojego bloga:))
    Masz całkiem niezły styl :))

    OdpowiedzUsuń
  13. that is a very cute outfit. love the details, and you look amazing! just followed you on google. i'd be honored if we stayed connected. cheers!
    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma w tym sklepie niczego,czego nie znalazłabym w innym w dużo lepszej cenie...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)