29.4.12

107# Lato!

Cześć kochani! Wiem, że dawno nic się tu nie działo, ale jakoś nie miałam w ogóle czasu ani ochoty na zdjęcia, notki itd, to chyba taka chwila słabości. No, ale wróciłam i mam dla was kolejną stylizację. Chyba pierwszą tak na prawdę letnią, dlatego mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Niedawno pisałam wam o sklepie Zielony Kot, a dziś chciałabym Wam zaprezentować moje najnowsze zdobycze z tego właśnie sklepu. Ja jestem w 100% zadowolona i mam nadzieję, że moja kolekcja będzie się co i raz powiększała :) Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami, a sama lecę spać. Trzymajcie się ;***










22 komentarze:

  1. Fantastyczne masz sandałki kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz :) Tak letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny set i bardzo fajnie w tym wyglądasz. Jedyne co bym odjęła tutaj to rajtki, są całkowicie zbędne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ma świetny kolor, ale zakochałam się w bucikach ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kolor paznokci! Ponadto bardzo podobają mi się sandałki i pierścionek na dwa palce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for your comment. You are charming :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor sukieneczki. Super pierścionek i bransoleta! : ))

    OdpowiedzUsuń
  9. do butów z odkrytymi palcami nie zakłada się rajstop..

    OdpowiedzUsuń
  10. It's fantastic that you are getting thoughts from
    this post as well as from our discussion made at this place.


    Here is my site: ShawnTKroells

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty section of content. I simply stumbled upon your website and in accession capital to say that
    I get actually loved account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds
    and even I success you get admission to constantly rapidly.



    my website ... ChristiniaANees

    OdpowiedzUsuń
  12. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is attractive, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get got an impatience over that you wish be delivering the following.
    unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase.


    Here is my website :: WeiKHeebsh

    OdpowiedzUsuń
  13. Excellent article! We are linking to this great post on our website.
    Keep up the great writing.

    my page CarltonLDisparte

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi there! Someone in my Myspace group shared
    this website with us so I came to take a look. I'm definitely loving the information. I'm bookmarking and will
    be tweeting this to my followers! Terrific blog and excellent design and
    style.

    Here is my web site; TarahIMoriarty

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)