20.4.12

106# outfit / Zielony Kot

Hej Kochani! Bardzo bardzo Was przepraszam za moją długą nieobecność, ale ostatnio codziennie mamy próby i nie jestem w stanie znaleźć chwili żeby coś napisać. W tym tygodniu nie miałam nawet czasu robić zdjęć, jedyne co udało mi się zrobić to kilka zdjęć jakoś z początku tygodnia. Obiecuję, że po Niedzieli wszystko wróci do normy. Ciągle trwają przygotowania do niedzielnego koncertu i poniedziałkowego konkursu, a ja szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać, bo na pewno będą to świetne chwile :)




Na koniec chciałabym wam co jeszcze napisać. Czy znacie już sklep Zielony Kot? Jeśli nie, to żałujcie. Zielony Kot to miejsce przepełnione biżuterią, na prawdę przepiękną oraz bardzo gustownymi dodatkami. Ciężko było mi się zdecydować na coś co najbardziej mi się spodobało, ale pokażę wam kilku moich zdecydowanych faworytów!






Drogie Panie znajdziecie tu również wiele cudnych rzeczy dla swoich mężczyzn! Także nie zastanawiajcie się, tylko odwiedźcie sklep Zielony Kot i same wybierzcie coś dla siebie :)

22 komentarze:

  1. bardzo ładna biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony Kot ma świetną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I totally love it and you are very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam sklep zielony kot, mają bardzo ładne rzeczy. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki sam kubek, kiedyś uwielbiałam z niego kawę ;d
    granatowe trampki, moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :*
    + na moim blogu odbywa się konkurs,nagrodą są buty :) zachęcam do wzięcia udziału

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful post!! I like the bracelet!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony kot ma cudowną biżuterię! Zapraszam do mnie na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne wszystko :) zapraszam do siebie http://with-everything-happening-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię oglądać rzeczy w tym sklepie, ale nie kupuję w nim za dużo ;) Ceny są tam dość średnie jak na biżuterię, którą i tak po kilku tygodniach zgubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna biżuteria!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcie.

    Hm, szczerze mówiąc nie znałam tego sklepu, ale z wielką chęcią pooglądam co mają ciekawego. Jest to wyłącznie sklep internetowy? czy na mieście można też go znaleźć?

    ps. zapraszam do mnie na nową cześć opowiadania. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przegenialna biżuteria! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielony kot jest świetny ;)

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/

    Zapraszam serdecznie , nowy post ciekawe stylizacje i ubrania ♥
    zostaw coś po sobie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)