12.4.12

103# Taki tam hełm ;)

hej! Zanim napiszę o tym o czym mam zamiar muszę podziękować wszystkim za każdy komentarz i za obserwacje, które cały czas rosną, jestem zaszczycona :) Dziękuję bardzo :)

A teraz przejdźmy do głównego tematu notki. Już dawno planowałam jakąś zmianę fryzury i wreszcie odważyłam się na ten krok. Miałam już tak poniszczone włosy, że nie obyło się bez podcięcia końcówek, co bardzo widać porównując długość moich włosów wczoraj, do długości jaką mam teraz. Mam tylko nadzieję, że wam się spodoba taka zmiana, bo ja już dziś się nasłuchałam, że wyglądam jak Sylwia Grzeszczak i chyba najlepszy 'komplement' jaki mogłam usłyszeć od mojego miśka -hełm na głowie...  No ale cóż, uwielbiam słyszeć od Niego takie mile słówka ;) 
A wy co myślicie? 




chciałabym wam po raz kolejny pokazać mój płaszczyk z Loompexu. Uwielbiam go! 



41 komentarzy:

  1. bardzo ladnie Ci w grzywce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na drugim zdjęciu wyglądasz jak bliźniaczka Julii M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może bliźniaczka ;p

      Usuń
    2. Tak Julia to moja bliźniaczka, tylko, że 4 lata młodsza ;)

      Usuń
  3. grztywka Ci pasuje ;)) ja czesto ja robei u fryzjera ale jedno mycie i laduje na boku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna masz fryzurke, obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ok .: ) mówiąc szczerze, pasuje Ci grzywka na całe czoło .:))

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje Ci ta grzywka ! :)
    obserwuje :)
    zapraszam do mnie ;**
    http://timeeisnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem lepiej wyglądałaś w tamtych włosach, ale w tych też Ci dobrze. Przypominasz mi troszkę jakąś dziewczynę z lat bardzo przyszłościowych :D
    Pozdrawiam,a płaszczyk bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś otagowana u mnie na blogu, serdecznie zapraszam do zabawy! :)

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej grzywce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. grzywka jest super! Sama zamierzam sobie taką stworzyć.. i jeszcze apropos tych zniszczonych końcówek jak dbałaś o włosy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała zajebiście Ci z krzywką ;DD ;** (Majson)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie Ci w tej grzywce, żaden hełm :) Twój misiek się nie zna ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardziej podobało bez grzywki ;D
    a u nas mowia ze jak sie grzywkę podpina do góry to wtedy jest hełm :D
    Śliczny ten płaszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  13. POLECAM :
    http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest tak źle :)
    Świetny płaszczyk-grzybek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w tej grzywce! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Grzywka jest mega! Zauważyłam że interesujesz się DIY i nawet masz taką samą maszynę jak moja:)) Zapraszam Cię na mojego bloga.
    Projektuję i szyję odzież i dodatki:)

    http://myslezedamrade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog !
    Koszula to już w ogóle !

    Zapraszam na mojego bloga www.the-olikasa.blogspot.com zachęcam do komentowania i dodania się jako członek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely jacket! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci do twarzy :D Zapraszam do mnie:

    http://peppermintflavor.blogspot.com/
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie wyglądasz w nowej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna fryzurka, wielki + za to, że nie traktujesz zbędnie swoich włosów prostownicą. ; D
    Obserwuję i zapraszam do mnie : fashion-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja koszula jest cudowna, chętnie bym Ci ja okradła ;)



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. też wczoraj podcięłam włosy ;))

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!