15.4.12

104# Koncertowo- konkursowo

Hej kochani! Co u was słychać? Mi ten tydzień zapowiada się bardzo pracowicie, ponieważ za tydzień w Niedzielę dajemy koncert na festynie. Właśnie siedzę, ogarniam do końca piosenki i planuje sobie w głowie jak bym chciała żeby wszystko wyglądało. Mam tylko nadzieję, że nie wysiądzie mi głos, ponieważ następnego dnia- w poniedziałek jest drugi etap konkursu piosenki zagranicznej i bardzo bym chciała dać z siebie wszystko. Przy okazji mam dla was drugi filmik (niestety gorzej nagrany) z pierwszego- szkolnego etapu tego konkursu.

 Drugi etap odbędzie się w Warszawie w liceum Stefana Czarnieckiego, także jeśli ktoś byłby zainteresowany obejrzeniem go na żywo to serdecznie was zapraszam, na pewno będzie to dla mnie dużym wsparciem, bo okropnie się denerwuje, więc trzymajcie kciuki :)

A ja mam dziś dla was jeszcze zdjęcia sprzed kilku dni, niestety jakość słaba, ponieważ były robione wieczorem, bo wcześniej nie miałam czasu, także mam nadzieję, że Wam się spodoba, a teraz lecę dalej ogarniać piosenki na koncert :) trzymajcie się :)





26 komentarzy:

  1. Szkoda, że taka słaba jakość :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie. :)
    A co masz pod płaszczem, tzn. co masz za bluzeczkę/sweterek?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to zycze powodzenia na festycznie i w 2 etapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw;)

    zapraszam do mnie na konkurs! :) DO WYGRANIA SPODENKI diy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tego płaszczyka zazdroszczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona glosem podoba mi sie strasznie do mam talent :D Super i sliczny sweterek masz ten kolor mnie powala szkdoa ze nie widac calego :)pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny płaszczyk ;3
    Super głos;*
    Zapraszam do mnie;D
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome blog hun! Come by and let's follow each other! Stay in touch;)! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice pop of pink

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz, podobny mam płaszczyk :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jaki głos! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie ;D jestem Twoja fanka ;D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie pisałam Ci tego jeszcze ,więc napiszę... bardzo ładnie wyglądasz w grzywce !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na festynie i konkursie ! :) Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny stój ;) zaparszam do siebie http://with-everything-happening-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszczyk ekstra, pozdrawiam i obserwuję z wątku Modnej Polki

    OdpowiedzUsuń
  17. Another fantastic look. ♥♥

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie powodzenia podczas konkursu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia naprawdę bardzo ładne. :)

    zapraszam na nowy odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  20. troszkę słaba jakość zdjęć, ale poza tym stylizacja fajna :)

    p.s. u mnie nowy pastelowy post :))

    http://renkko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!