10.4.12

102# DIY- shorty.

Hej kochani! No i po świętach, nareszcie! Jeszcze kilka takich dni i przytyłabym chyba ze 20 kilo..
Dziś mam dla was trochę inną notkę niż zwykle, ponieważ pokaże wam taki trochę misz-masz.

Przede wszystkim chciałabym pokazać wam shorty, które zrobiłam dziś rano. Nie chciałam by wyglądały zbyt klasycznie, dlatego obcięłam je trochę asymetrycznie i zrobiłam przetarcia. Mam już pomysł na kolejne, więc za jakiś czas kolejna porcja moich 'dzieł' ;)







Chciałabym wam również pokazać buty, które kupiła mi mama, bez mojej wiedzy. Mam co do nich mieszane uczucia. Z jednej strony mi się podobają, bo mają te łańcuszki i fajny kolor, ale z drugiej strony coś mnie broni przed wyjściem w nich na ulicę. A wy co o nich myślicie, warto je zostawić?



I tak na zakończenie: Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze i obserwacje. Dzięki wam mam ochotę dalej prowadzić tego bloga. Trzymajcie się ciepło ! ; *

26 komentarzy:

  1. też się trzymaj 'ciepłol' :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie udał Ci się żart ponieważ tam jest wykrzyknik, po prostu w tej czcionce tak to wygląda. pozdrawiam ;]

      Usuń
  2. pomysl z asymetrycznoscia swietny! a buty z jeansowymi rurkami bede sie swietnie komponowac tak mysle ;> poza tym szpic wrocil do mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę sobie zakupić takie szorty;) Świetne są;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie `obrobiłaś` te szorty, bardzo mi się podobają.
    Co do butów, to mi się tylko w nich łańcuszki podobają. Ani kolor, ani fason butów mnie nie zachęca.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam mieć takie spodenki chyba pora zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tha't super stunning!! do u want to follow each other?
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  7. tha't super stunning!! do u want to follow each other?
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty cuda a szorty prześliczne ! ZApraszam http://hotgossipaboutstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ;D Buty ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te szorty ;) A butki są ładne, moim zdaniem możesz śmiało wyjść w nich na ulicę ;)
    +obserwuję i liczę na to samo ;) Zapraszam do siebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty , wyjdź w nich !! :)
    Fajne spodenki ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. spodenki siwetnie Ci wyszly a co do butow to powiemz ejak je jakos niezle zestawisz to sa w porzadku :D na jakas impreze czy cos ;D rurki lub cygaretki wow ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm following you! Visit my blog
    Giusy

    OdpowiedzUsuń
  14. ajajaaj zajebiste te szorty! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne szorty :D . zapraszam do siebie http://with-everything-happening-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne szorty! :)

    Pozdrawiam Koleżankę z Modnej Polski! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog:)
    Współpracujesz już z oasap? Jeżeli nie to napisz mi maila w komentarzu :) Wyślę Ci zaproszenie :)
    http://styling-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne szorty!Ja tez planuje cos zdzialac ze swoimi starymi jeansami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne szorty :) lubię cię na fejsie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)