7.4.12

101# Loompex

Hej! Przede wszystkim chciałabym wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia, zdrowych i pogodnych świąt i bardzo rodzinnie spędzonych!


Mam dziś dla was dwa outfity. Jeden wczorajszy i drugi dzisiejszy.






W dzisiejszym outficie chciałabym zwrócić wasza uwagę na moją narzutkę. Wczoraj przyszła do mnie w paczce, ale niestety nie miałam czasu żeby wyjść na dwór i porobić normalne zdjęcia także bardzo was przepraszam za jakość.
Narzutka pochodzi ze sklepu Loompex o którym niedawno wam wspominałam. Jest bardzo luźna dzięki czemu czuję się w niej swobodnie i dobrze. Serdecznie wam polecam ten sklep, ponieważ znajdziecie tam dużo świetnych ubrań! :)

34 komentarze:

  1. ejej, jakie piękne różoffe rurki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawiki ;p Wesołych Świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutka świetna, ale mi się bardziej podoba czerwony żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i absolutely LOVE your style. you look very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  5. A chętnie będe obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw.

    Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się zdecydowanie bardziej podoba pierwszy OTTD. :)
    Tobie również życzę wszystkiego dobrego, szczęścia, zdrowia, pomyślności, radości, mokrego dyngusa, spełnienia marzeń, pogody ducha i miłości! :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciuchy, ale wszystkie chyba dosyć niekorzystnie za duże. :) może postaw na jakieś drobne przeróbki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawy :)
    Wesołych świąt i mokrego lanego poniedziałku ;*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już obserwuję teraz Twoja kolej =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zestawy.

    Zdrowych i wesołych.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne out fit ;) zapraszam do siebie http://with-everything-happening-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne spodnie w drugiem zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie. rurki ♥
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne butki :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze, że nie tylko ja mam ten problem:D fajne fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne buty !
    ile Ty ich masz !

    Zapraszam na konkurs : http://xayduck.blogspot.com/2012/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful looks!!! I like your blazer!!!
    Have a good week!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do wzięcia udziału w moim wiosennym rozdaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja droga akurat keratynowe prostowanie wzmacnia włosy i jest polecane dla osób z bardzo zniszczonymi, bo odbudowuje ich strukturę. :)
    Paradoksem jest to, że mi bardziej zniszczone tym dłużej trzymają się efekty prostowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the heels.....
    http://sepatuholig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I really like your blog, I like your style and all your looks, you are charming <3

    OdpowiedzUsuń
  23. pewnie że możemy obserwować, ja już :D

    OdpowiedzUsuń
  24. http://bangerbeefwwl.blogspot.com/ ;) Enjoy !

    OdpowiedzUsuń
  25. styl masz bardzo fajny, ale popraw jakosc zdjęc:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Na razie staram sie o wspolprace:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia : )
    Zapraszam do siebie - http://kolorowe-ciuchy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I love those pink pants girl! You're very bold to pull them off ;)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!