4.4.12

100# !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej :* Obiecałam wam, że na setną notkę zrobię coś innego niż zwykle no i zrobiłam. Jest to filmik stworzony z kilku krótkich filmików- niektóre są stare, niektóre nowsze. generalnie chciałam wam pokazać kilka sytuacji z mojego życia. Moje szykowanie się do szkoły i ogólnie takie tam :) Wiem, że filmik na pewno nie powala, ale robiłam coś takiego po raz pierwszy. Jeśli uznacie, że to dobry pomysł to na pewno od czasu do czasu będę robiła kolejne i mam nadzieję, że coraz lepsze :)

Mam dla was również wczorajszy outfit. Koszula w kratkę widoczna na zdjęciach wisi w mojej szafie już na prawdę bardzo długo. Kilka razy zakładałam ją, ale zanim jeszcze wyszłam z domu przebierałam się i tak o to koszula za każdym razem wracała na wieszak. Ostatnio powiedziałam sobie, że jeśli w najbliższym czasie nie zdecyduję się na założenie jej to po prostu pozbędę się jej z szafy. No i nadeszła ta chwila, chyba byłby mi żal  ją wyrzucić, bo nie wiem czemu, ale mam do niej jakiś wielki sentyment :)










trzymajcie się :) ;*

47 komentarzy:

  1. super wyglądasz, świetna jeansówka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje setnego posta i prześliczny outifit

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki zawsze i wszędzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię outfity o charakterze oldschoolowym. A ten własnie taki jest. :)
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw, a jaki pomysłowy filmik!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny zestaw,super koszula :)
    zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. super outfit , ślicznie Ci w tej koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  8. American women :)
    Ślicznie ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ;D Podobają mi się trampki ;D Wpadnij do mnie i zapraszam do obserwacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje 100 notki ;)
    fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję 100 notki:) świetna stylizacja. bardzo w stylu grunge.

    OdpowiedzUsuń
  12. very nice outfit! love the shirt!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  13. szycie nie idzie, zepsułam obydwie maszyny :D ale... jakoś to naprawię, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula w kratę to klasyka. A ty zaprezentowałaś tutaj bardzo fajny, typowo szkolno-amerykański zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja ! Koszula jeansowa jest świetna :) pozdrawiam ! x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twój blog. :)
    Obserwujemy? :)
    Luknij do mnie. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najpierw w projekcie dodalam gadzet taki jak STRONY jego mzoesz umiescic gdzie tylko chcesz a potem w zmaieszczaniu postow masz jako trzecie edytuj Strony :Di tam sie je tworzy itp :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne wdzianko. :)
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jasne że obserwujemy już dodałam i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie ma za co :D widze ze sie udalo wiec fjanie ;DDD
    weoslych ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za komentarz :) Oczywiście, że możemy obserwować. Dodałam się, czekam na to samo :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę ! x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytałaś o moją współprace z Dash44, Ja z nimi nie współpracuję ;)

    Świetna katana :)

    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się, zdecydowanie ;)
    http://alessa-19.blogspot.com/ obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. You look so pretty!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  25. really cute

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jedna z najlepszych stylizacji na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. so beautiful can we follow each other..?

    OdpowiedzUsuń
  28. I was recommended this blog by my cousin. I'm not sure whether
    this post is written by him as no one else know such detailed
    about my trouble. You're incredible! Thanks!

    my blog LizCAndruszkiewic

    OdpowiedzUsuń
  29. Have you ever thought about writing an ebook or guest authoring on other
    blogs? I have a blog based upon on the same topics you discuss
    and would love to have you share some stories/information. I know my subscribers would appreciate your
    work. If you are even remotely interested, feel free to send me
    an email.

    Take a look at my blog post CarterVKruppa

    OdpowiedzUsuń
  30. I have read so many articles about the blogger lovers but this article is
    truly a fastidious piece of writing, keep it up.

    Here is my web page - MerlynESiriani

    OdpowiedzUsuń
  31. I love reading a post that can make people think.
    Also, thanks for allowing me to comment!

    My blog ... AmalGVanandel

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations?


    my web-site - SantanaOBulter

    OdpowiedzUsuń
  33. Attractive portion of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that
    I get actually enjoyed account your weblog posts. Anyway I'll
    be subscribing in your feeds and even I achievement you get entry to persistently rapidly.


    My blog ... CasandraYHang

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!