26.3.12

95# DIY kwiatowa spódnica + Buty w szpic II

Cześć kochani! :)
Dzisiejszy dzień był strasznie męczący. Próba do konkursu, sprawdzian z angielskiego, rekolekcje. A na koniec jeszcze razem z Danielem i Izą pomagaliśmy nauczycielką robić zaproszenia na wydarzenia, które w najbliższym czasie odbędą się w naszej szkole. Niby nie dużo, a jednak bardzo czaso- i pracochłonne jest to zadanie. Jutro od samego rana będziemy chodzić po mieście i roznosić to co dziś skończyliśmy.

Wychodząc do szkoły byłam ubrana w spódnicę, pewnie pomyślicie, że zwariowałam, bo przecież Agata w spódnicy? Tak wiem to dziwne, ale czasami mam ochotę założyć coś kobiecego :) Jednak przed samym wyjściem z domu zrezygnowałam z tego pomysłu i pobiegłam do pokoju żeby się przebrać. W rezultacie wciągnęłam na siebie jeansy i bluzę i poleciałam na autobus. Myśląc o tym teraz uważam, że dobrze zrobiłam, bo  gdybym pojechała w spódnicy, to w drodze zdążyłabym zamarznąć. Jest okropna pogoda! Nawet bluza i ciepła kurtka nie ochroniły mnie przed zimnem... Ja tylko mam nadzieję, że w końcu nadejdzie prawdziwa wiosenna pogoda.











Spódnica to w połowie moje dzieło, ponieważ wcześniej była taka trochę "babciowa", mam na myśli długość- do polowy łydek. Już miałam ją wyrzucić albo oddać komuś, ale stwierdziłam, że po raz kolejny sprawdzę się  w roli krawcowej- co z resztą bardzo lubię- i przerobię ją sobie tak bym mogła w niej chodzić. Myślę, że efekt jest zadowalający. A wy co o tym sądzicie? :)

35 komentarzy:

  1. fajny zestaw :) na następny raz mniej spamu ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja;) Dziękuje i również obserwuje kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna spódniczka ;)
    dziękuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, dziewczęcy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, mimo że nie lubię butów na szpic te wyglądają w tym outficie bardzo ciekawie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię styl pin-up w wersji light ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ci w spódniczce ,powinnaś częściej je nosić :)
    mnie też się tak wydaje ,że zależy od rozmiaru buta... a ja noszę 40 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. spróbuj tez z ta lugoscia o polowy lydki! spodnica cudo:) mój ulubiony zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódniczka, bardzo wiosenna, dobrze, że nie wyrzuciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you pretty girl !! I FOLLOWED YOU BACK!
    XO

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna już nadchodzi ;) dziekuję za odwiedziny na blogu!! Pozdr,
    Meri Wild Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję ;) świetna ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz ! :)


    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny out fit ;) zapraszam do siebie ;)) xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta spódniczka ... Kocham tego typu !

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny outifit. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię białe baleriny :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię białe baleriny!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziekuje za mile słowwa ;)
    żliczna jestes :D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jasne! Ja już dodałam, teraz czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie :)
    http://laggerfeld.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sprzedaję torebkę, która Ci sie podobala:) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!