25.3.12

94# Buty w szpic

Hej kochani :) Na początku chcę wam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie komentarze i za obserwacje- Jesteście cudowni :)
Zostało jeszcze tylko kilka notek do setnej i wpadłam na pewien pomysł. Setny post będą to pytania i odpowiedzi + outfit, także pytajcie o co tylko chcecie, a już niedługo udzielę wam odpowiedzi :) Założyłam Formspring na którego wszystkich was zapraszam :)


Podobno buty w szpic są teraz bardzo modne. Ja posiadam białe baleriny i mimo, że dużo osób zachwyca się tego typu butami, ja jednak mam mieszane uczucia. Chyba nic nie osłabi mojej miłości do okrągłych czubów :)






A więc pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie pytajcie :)


22 komentarze:

  1. dziękuję:)
    jak bede sprzedawac torebke to moge dac znać jak chcesz;) bo znając mnie to szybko mi się znudzi:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za szpicami. Nadal wole okrągłe czuby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie lubiłam butów ze "szpicami", ale Twoje fajnie wyglądają .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny zestaw :)

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się szpiczaste czuby :(
    Kocham okrągłe !
    Ale szpiczaste naprawdę wchodzą w świat mody ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne, ostatnio zastanawiałam się nad kupnem ich, ale na mnie źle wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne balerinki!!!
    dodalam do obserwowanych :)
    milo mi bedzie jak rowniez dodasz moj blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne buty, chociaż ja osobiście nie przepadam za butami w szpic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne balerinki. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje szpice są bardzo ladne :) Ale też jak Ty mam mieszane uczucia co nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam szpice, ale na moich stopach wyglądają tragicznie :( za to u Ciebie wyglądają świetnie :D
    dodaję Twojego bloga do obserwowanych, będzie mi bardzo miło, jeśli się odwdzięczysz tym samym ♥
    xoxo,
    Katherine.

    OdpowiedzUsuń
  12. ahah :D no ja dzisiaj chora troszkę jestem więc w domciu :)
    a tak w ogóle to ładne te buciki! jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię tego typu butów w szpic, ale twoje są bardzo ładne : )

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. buciki urocze, choć ja bym chciała takie miętowe i czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne baletki :)
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) Było by mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam takie tylko, że czarne. Moje mają jeszcze większy szpic

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog :)

    Pozdrawiam i zapraszam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!