24.3.12

92# Anja Rubik

       Niedawno Anja Rubik wzięła udział w sesji do kwietniowego numeru francuskiego "Vogue'a".  Cała sesja utrzymana jest w klimacie wiosennym. Zdjęcia wykonane są na plaży, dlatego tez dominującą barwą jest kolor niebieski. Anja Rubik jest ubrana w różne rodzaje i odcienie jeansu, poczynając od  luźnych spodni, koszul i kurtek, a kończąć na kamizelkach. Na niektórych zdjęciach widoczne jest jej nagie cialo. Moim zdaniem sesja jest niesamowita, doskonale wprawia w wiosenny klimat a ponadto jest zmysłowa i elegancka. Hans Feurer odwalił kawał dobrej roboty!

 
 


 
............................................................................................................................................................

Mam dla was dziś również outfit z czwartku. Niestety ostatnio jakoś nie mam czasu żeby wychodzić z aparatem w plener więc musicie się zadowolić zdjęciami z domu. ;)
Ten weekend będzie bardzo pracowity! Musze przeczytać "Lalkę", a do tego jeszcze nauczyć się na sprawdzian z Angielskiego i na poprawę kartkówki z matmy oraz przygotować się do kolejnego konkursu (4 kwietnia). Wmawiam sobie, że dam radę i mam nadzieję, że to mi pomoże :)







Ps: niedługo może dodam nagranie, o które kilka osób mnie prosiło. Trzymajcie się :)

25 komentarzy:

  1. Hello from France
    Thank you for your membership in the directory, I am very happy!
    Your blog is accepted in the Polish section
    On the right, the writings of green tint! you will find countries with blogs by country
    The creation of this new blog "directory", allow a rapprochement between different countries, knowledge of different cultures and traditions.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    I realize it existed before because this kind of blog, which alas is gone
    The more people and more opportunities that will,
    You are in some way the Ambassador of this blog and your Country.
    It is you also have to make known after your contacts and friends in your area of ​​Blog
    The success of this blog, all depends of adherents, also during your next comments with your friends ask them to come in the 'Directory' enclosing the address
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Your blog is in the list POLAND and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    Here badges was your choice to make known the "directory" to your friends to put on your blog
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/24/1203240217091250289621842.png

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)
    ta sesja jest świetna! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie Twoje stylizację , ponieważ jesteś tak zgrabna , że we wszystkim wyglądsz znakomicie ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz !
    po prostu zniewalająco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Anje! przepięknie wygląda:) świetne legginsy:D dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny klimat, trochę też z lat 80. : )) Uwielbiam ją. : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. super leginsy! ;d sesja Anji jest bardzo odważna , ja bym się nie odważyła :D ale ja to ja, a ona to profesjonalna modelka:)

    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię jej, ale ta sesja jest po prostu przecudowna! :)

    Na pewno dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jak sobie wmawiam że będzie dobrze - jest odwrotnie.. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. zarówno ty jak i Anja macie niezłą stylówę ^.^
    też już dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo wielką fanką fotografii i postaci Anji :) zdjęcia są prze śliczne, sama poprosiła bym o taką sesję :) fenomenalna.Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Dziękuję za odwiedziny :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Outfit super. Nie lubię natomiast w modelkach pokazywania ciała. Jak dla mnie to wulgarne. Wolę zakryte - prezentuje się 100 razy lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wszystko co jeansowe ;) Fajny outfit ^^ Czasem wmawianie sobie czegoś pomaga...mi już parę razy pomogło ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. miło mi :) oraz dziękuje w imieniu koleżanki.
    jeju, uwielbiam Anje Rubik :) fajny blog, więc jestem za, obserwujmy, ja już dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby wszystko poszło po Twojej myśli:) Bardzo lubię Anję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bym chciała mieć jej figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci za to co napisałaś :*
    To naprawdę dużo dla mnie znaczy i chyba mnie przekonałaś ;D :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ciesze, że mogłam pomoc :)

      Usuń
  19. rzeczywiście fajna sesja/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie przepadam za nią, ale ta sesja jest niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te leginsy... CUDO! *.* od dawna noszę się z zamiarem kupienia takich! :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)