22.3.12

91# :)

Nigdy nie sądziłam, że to co mówią moi rodzice odnośnie tego jak śpiewam jest prawdą. Owszem często mówi się komuś, że ładnie śpiewa, ale nie od dziś wiadomo, że zależy co się komu podoba... Wczorajszy dzień był bardzo stresujący, ale i bardzo dobry. Ciesze się z tego jak wyszło i choć mam dużo zastrzeżeń do swojego występu, to jednak w głębi serca na prawdę jestem szczęśliwa. Szczerze mówiąc dodało mi to dużo pewności siebie i może na przyszłość będę dla siebie mniej krytyczna :) Doskonale wiem, że to wszystko nie udałoby się bez osób, które mi pomagały, bo na prawdę kurde odwalili kawał dobrej roboty.... i przede wszystkim nie udałoby się bez osób które przez cały ten czas mnie wspierały, także tu należą wam się ogromne podziękowania :) Pierwsze przesłuchanie mamy już za sobą, zobaczymy jak Nam pójdzie w czerwcu :)



31 komentarzy:

  1. Świetny blog!
    Ładne stylizacje;)

    Dodamy do obserwatorów?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już:)

    Mam nadzieję,że będziesz często do mnie wpadać;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, twój też jest świetny;d
    obserwujemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. moi rodzice też są szczerzy, mówią, że nie umiem śpiewać i żebym nigdy nie robiła tego przy ludziach. niestety mówią prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;)
    Gratulacje i powodzenia dalej! ;)

    Obserwuję i będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że są szczerzy :) lepiej tak niż jakby mieli coś udawać :) obserwuję jako Shakira, mam nadzieję, że Ty również dołączysz do grona moich obserwatorów? Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. DZIĘKUJĘ BARDZO ZA ODWIEDZINY, zapraszam częściej! :*
    Bardzo fajnie, że jesteś z siebie zadowolona, to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co nie widzę Cię w moich obserwatorach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki, dzięki wielkie :D Naprawdę, świetna jest świadomość, że komuś podobają się moje nędzne wypociny.
    + fajnie byłoby Cię usłyszeć / zobaczyć występ.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja siebie widzę u Ciebie. Jestem 3 od lewej u góry. Zdjęcie SHAKIRY TO JA.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnee zdjecia ;) obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Obserwuję! Bedzie mi miło jeżeli też to zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i 3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje i mysle ze zrobisz to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz, obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście że obserwujemy ;) świetny blog ! ja też trochę śpiewam z tymże moi rodzice już nie mogą mnie znieść bo praktycznie cały czas coś podśpiewuję, nucę itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładam,że śpiewasz? Życzę Ci powodzenia :)
    I dziękuję bardzo za komentarz ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie mogę niestety śpiewać przy ludziach:D moi najbliżsi kategorycznie mi tego zabraniają ehehehe:) śliczne zdjęcia i życzę powodzenia!!:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, no to tym bardziej się cieszę! Pierwsze miejsce to COŚ, a jeszcze przy takiej konkurencji - wow! :) GRATULACJE, rozwijaj się dalej! :*
    Zapraszam częściej, jeżeli masz ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę powodzenia ^.^
    a swoja droga jestem ciekawa twojego wokalu :)
    Masz super bloga :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili oraz jak zechcesz to możemy dodać do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful pictures! Fab blog, maybe follow each other? <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Życzę Ci powodzenia !
    obserwuję i zapraszam Cię do tego samego :)

    xoxo
    spooky-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    On the right side of the scripture aves green! you will find the country with blogs by country
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!.
    Is power if we are open in the field of communication, open new horizons that you know every day!
    There is also the possibility that in other countries, people who share the same passions as you.
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after your contacts
    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś bardzo ładna i śliczne zdjęcia
    zapraszam do siebie: www.coonsly.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)