19.3.12

90# jeansowelove!

Za dwa dni przesłuchanie. Im bliżej tym gorzej, bo żołądek automatycznie mi się ściska na samą myśl. Konkurencja jest na prawdę duża, bo dziewczyny świetnie śpiewają i wiem, że ich występy (mam nadzieje, że  i mój) będą udane :) Oczywiście trzymam kciuki :)
 Od rana boli mnie głowa, po za tym pogoda jest niefajna : / Niby słoneczko, niby ładnie, ale wiatr urywa głowę  :(

Mam dziś dla was outfit sprzed kilku dni. Niestety nie mogłam dodać zdjęć w dzień kiedy były robione, bo mój laptop wariuje i jak na złość nie chciał odtwarzać mi aparatu, więc szacun dla niego, że chociaż dzisiaj się ogarnął, choć trwało to długo :/ Tematem przewodnim jest jeans. Nie wiem czemu tak strasznie kocham wszystko co jest jeansowe, ale jak tylko coś wypatrzę czego by brakowało w mojej szafie, to aż mi się oczy świecą. :)








9 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :D . Zapraszamm

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, uwielbiam jeansy i te kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I did not know about ur blog and is so cute! i'm following u now :) what about following eachother? :)
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny zestaw, podoba mi się :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful photos!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)