14.3.12

87#

Fatalnie jest wstawać o 5 i szykować się do wyjścia. Ale taka jest cena za brak lekcji i wycieczkę do teatru. Powiem szczerze,  że zazwyczaj na takich spektaklach opieram się o Daniela i idę spać, a dziś nawet na chwilę nie przymknęłam oczu. Może z tego względu, że sztuka była fajnie zrobiona no i chyba też dlatego, że niedługo będziemy omawiać 'lalkę' a mi zapewne nie będzie się chciało czytać książki :)

Kochani dziękuje wam bardzo za wszystkie miłe słowa odnośnie mojego powrotu do zdrowia i za wszystkie obserwacje i komentarze :) Nie wchodziłam tu od wczoraj, a tu taka niespodzianka :) Na prawdę bardzo wam dziękuje :)

A dziś zdjęcia ze znajomymi, takie bardziej szkolne "powycieczkowe" z próby.


 Dan jak zwykle pięknie wyszedł ;)




Angela Mój fotograf :) 





13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ci tej wycieczki (;

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ! Będę częściej wpadać :)
    Oczywiście obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuj, "Lalka" to prawdziwy majstersztyk.
    Jedna z moich ulubionych powieści XIXw

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej, obserwuję, teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cute cute

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u ciebie rowniez fajnie dodaje do obs i fajnie ze mi powiedizalas o te a6w mam jeszcze wiekszą motywacje :D ! POzdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)
    Dan, jak zwykle ślicznie wyszedł na drugim zdj. :D
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. często się tak ręką zasłaniam przed zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)