11.3.12

85# My nails & nails inspirations



Ostatnio myślałam nad tym co można zmienić na blogu, by nie stał się monotonny i stwierdziłam, że dobrze by było rozszerzyć trochę tematykę bloga. Skoro są ubrania, to dobrze by było jakby były też inne tematy związane z Nami Dziewczynami ;) A więc do listy dodaję również Paznokcie :) Z racji, że lubię malować paznokcie (teraz nie często mi się to zdarza), to taki temat co jakiś czas będzie sie pojawiał. A może macie jakieś propozycje? Pytania? zastrzeżenia? :)





Mam również dla was kilka zdjęć znalezionych w internecie, które w jakiś sposób mnie inspirują :)









21 komentarzy:

  1. Twoje ladniejsze niz te z internetu:) tez bym chciala umiec tak malowac:P. Dodalam Cie do obserwowanych, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :) Oczywiście dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że tak:) Juz dodałam:) Co do tematyki bloga to zgadzam się, że lepiej kiedy jest różnorodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wzorki na Twoich inspiracjach są cudne, ale długość paznokcia to wszystko psuje:(
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są szczególnie zeberka!
    a co do konkursu to trzymam kciuki na pewno dobrze Ci pójdzie! jasne, możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej. :) zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, że obserwujemy , zapraszam do siebie. :)

    Pozdrawiam,
    http://yoursbeautyland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. te wzorki sa swietne :)
    obserwuje : )

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... długie paznokcie tak, tipsy - zdecydowanie nie :)
    Z powyższych chyba najbardziej podobają mi się zeberkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy wzór najbardziej przypadł mi do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzieki za komentarz :D
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Fajny blog. Dodaje się do obserwowanych.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też masz świietnego bloga pewnie że obserwujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawde bardzo ładne wzorki :)
    sama mam fisia na punkcie pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great nail designs!
    Hope that you will follow me back soon!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyszedł Ci marbling, podziwiam :) Do tego trzeba ogromnej cierpliwości, której mi po trzecim paznokciu zazwyczaj już brakuje ;P Zeberka też wygląda niesamowicie kusząco :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the nails
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam VNM'a. Słuchałaś całej płyty? Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)