6.3.12

84#
















14 komentarzy:

  1. super tunika z przesłodkim nadrukiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy look ;) ciężko mi powiedzieć,z którymi butami prezentuje się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w obcasach to bardziej tak na wyjście, eleganckie, natomiast z kozakami w sumie może być wszędzie, ja chodzę w nich często po szkole

      Usuń
    2. No wiadomo:) w kozakach zawsze wygodniej :) ale zdecydowanie obcasy mi się bardziej podobają :)

      Zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
      https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

      Usuń
  3. Piękna tunika. skąd?
    kupiłam sobie dzisiaj ten wieszak :) Jest bardzo fajny, ogólnie spodziewałam się jakiegoś badziewia, skoro kosztuje 25zł, a on jest na prawdę porządny! podoba mi się :) i kupiłam od razu wieszaki ( te tanie 2zł za 4 sztuki), ale za mało. bo normalnie w szafie miałam kilka rzeczy na raz powieszone, a tu każda rzecz oddzielnie. I muszę jeszcze ich trochę dokupić, ale tak to jestem szczęśliwa z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika z H&M ale kupiłam ją jakies 3-4lata temu więc pewnie już takich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się taki "otwarty" stojak na ubrania w pokoju, jednak w swoim nie miałabym gdzie go umieścić :)
    Świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie! genialna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie ja już obserwuje ; )
    teraz czekam na ciebie ; p

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwity ;) Tunika <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!