8.3.12

84# Dzień kobiet!

Witajcie kochani :) Przede wszystkim chciałabym złożyć wszystkim moim czytelniczką najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Kobiet, życzę Wam dziewczyny bardzo dużo miłości i osoby która was ogrzeje w te chłodne dni, ale i w każde inne :)



Czasami kiedy mam mało czasu na wyszykowanie się lub po prostu nie mam ochoty się stroić, zawsze w takie dni stawiam na wygodę, ale i kobiecość. Oczywiście nie jestem jakąś fanką spódnic czy sukienek, dlatego staram się dodawać kobiecości poprzez zakładanie biżuterii czy butów które będą jej tej kobiecości dodawały. Właśnie dziś miałam taki dzień. Kompletnie nie miałam rano czasu by kombinować z ubraniem, dlatego wybrałam coś ciepłego i prostego. A wy co o tym myślicie?







19 komentarzy:

  1. dziękuję i wzajemnie.
    piękny sweterek :)
    nie kurzą ci się te rzeczy wiszące na wieszaku?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też tak często robię jak nie mam czasu albo mi się najzwyczajniej w życiu nie chce xD
    Uwielbiam sweterki dlatego właśnie ten Twój bardzo mi przypadł do gustu :*
    zielone buciki <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie uwielbiam kwiaty w kolorze fioletowym, jednak w tym roku musiałam się zadowolić żółtym tulipanem :D
    U mnie nawet nie ma już co wyrzucać z pokoju, wydaje mi się, że i tak same najpotrzebniejsze rzeczy w nim się znajdują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tulipany:) śliczny sweter i świetny wieszak na ubrania:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak ja uwielbiam tulipanki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podoba mi się twój sweterek.
    masz świetnego bloga :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. może spróbowałabyś dodać jakiś paseczek do swetra? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjemnością, ja już obserwuję :)

      Usuń
  8. no ja właśnie myślałam, żeby kupić jakiś pokrowiec na to, bo pewnie takie robią, ale wtedy to nie wyglądałoby już tak ładnie. Zostawię tak jak jest i będę tak jak ty strzepywać z nich kurz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedziny:) będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. aj to widze, że bylas szczesliwa na dzien kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. butki fajnie ożywiają zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, liczy się pamięć, kwiaty to rzecz drugorzędna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor butów przykuwa uwagę ;)

    dodaję do obserwowanych ; -)

    OdpowiedzUsuń
  14. super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny zestaw :)) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnego piszesz bloga;)
    zapraszam do mnie.
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!