6.3.12

83# running!!!

Wczoraj po raz pierwszy biegałam. Zajęło mi to trochę. ponad pół godziny, ale powiem szczerze, że ciesze się, że znalazłam w sobie tę motywację i wyszłam z domu. Wyjęłam z szafy moje stare buty w których wychodzę z domu tylko kiedy biegam, bo są idealne, mięciutkie , a po za tym znam je już dobrze i wiem, że w nich moja stopa będzie czuła się dobrze i swobodnie.


Niestety było tak zimno, że musiałam założyć ciepłą bluzę, kurtkę i rękawiczki. Dziś nie biegałam, nie odważyłam się wyjść na dwór, bo temperatura jest znacznie niższa niż wczoraj, a boje się, że zaraz będę miała chore gardło. Ale podobno w czwartek ma się ocieplić, więc znowu wyjdę się poruszać. A jak zrobi się już na prawdę ciepło, to postaram się biegać przed szkołą, może będę miała tyle motywacji żeby to zrobić :)

...........................................................

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze i za każdego obserwatora. Dziękuje za czas spędzony na moim blogu i za wszystkie miłe oraz te mniej miłe słowa. Bez was ten blog by nie istniał, dziękuje za wsparcie. :)

Thank you very much for all your comments and for every follower. Thank you for your time spent on my blog and for all the kind and those less kind words. Without you, this blog would not exist, thanks for support. :)







5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny strój a najbardziej podobają mi się szpilki :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja też chciałabym znaleźć w sobie tyle motywacji żeby pobiegać ;)
    Bardzo ładne szpilki <33

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for visiting my blog!
    I am your newest follower!
    Hope to follow me back soon!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :*:)

    Zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja , buty świetne . zapraszam ciebie do mnie , spodoba ci się mój profil ? -obserwuj go

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!