5.3.12

82#

Lato powoli się zbliża, więc trzeba popracować nad sobą, żeby ładnie wyglądać na wakacje :) Od dzisiaj zaczynam bieganie, oj dawno dawno już nie biegałam, a szczerze mówiąc czasami brakuje mi trochę ruchu. Powoli szykuje buty i dresy i śmigam :) Obym tylko się nie rozchorowała, bo w tym tygodniu muszę mieć w pełni zdrowe gardło- przesłuchanie już tuż tuż, a konkurs jest dla mnie mega ważny.
Zaliczyłam semestr z matmy i jak na razie zbieram same dobre oceny, w końcu postanowienia są po to żeby je spełniać,a więc obym tak dotrwała do końca roku.






Pochwale wam się już bo nie mogę się powstrzymać :) Planuje duuuże nagłe zmiany fryzury, mam nadzieję, że będzie mi się podobało, a przede wszystkim wam i mojemu chłopakowi, który nie za bardzo lubi, kiedy coś zmieniam, bo jak mu się już coś spodoba, to się od razu przyzwyczaja i ciężko mu dogodzić kolejnymi zmianami. Na dniach się okaże co z tego wyjdzie :)


18 komentarzy:

  1. Dziękuję! Wyglądasz super! Powodzenia na przesłuchaniu i w bieganiu, bo wiem, że ciężko się czasami do tego zmobilizować ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo ładna i wyglądasz świetnie ! Super jest ta torebka :)
    Obserwujemy ? Napewno się odwdzięcze :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście ja też dodaję się do obserwatorów ;)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez zamierzam zaczac biegac na wiosne ;)
    pewnie, ze obserwujemy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z przyjemnoscia ;)

    musisz go dodawać w trybie html, można go przełączyc nad tym oknem, w którym piszesz post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuje bardzo :) udało sie :)

      Usuń
  6. Świetny, codzienny zestaw. Jestem ciekawa nowej fryzury, koniecznie się pokaż, gdy już ją zmienisz :)
    Cieszę się, że spodobał Ci się mój blog, zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią klikam "obserwuj". Ciekawy blog, fajnie, że piszesz też o modzie. Ja to lubię ;) Bieganie? Ja zbieram się tak każdej wiosny i jakoś jeszcze nie udało mi się wybiec z domu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Great cardigan and jeans!

    http://runwaymeeting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice outfit!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie + obserwuje :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie zestawy!! koszula, sweter i do tego trampki- idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja i fajny blog. Obserwujemy? :)

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!