3.3.12

80# MIX

Chyba poczułam już wiosnę w powietrzu, słońce od samego rana wpadało do mojego pokoju, aż chciało się rzucić kurtkę w kąt i wyjść na dwór, niestety po wyjściu za drzwi przychodziło rozczarowanie, bo do wiosny jeszcze trochę brakuje, a wiatr dziś był potwornie zimny... Ale już niedługo, ja z utęsknieniem będę czekać :)

Uwielbiam te buty i jak tylko zrobi się ciepło to zapewne staną się moją ulubioną parą, więc spodziewajcie się ich często :)

Zakochałam się w tych spodniach i mam pewien pomysł co do nich :) Mam nadzieję, że mi się uda :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. oj tak :) ja się zakochałam od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  2. świetne spodnie, tylko trezba miec chudziutkie uda do takich chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam na oku te spodnie od pewnego czasu, jednak stale odwlekam zakup, bo wydaje mi się, że są trochę za bardzo wycięte na górze :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!