23.2.12

78#

Dzisiejszy outfit jest raczej taki bardziej 'domowy' na co wskazują moje kapcie i kubek gorącej herbaty. Moje gardło jest na wykończeniu, boli, drapie, nie pozwala normalnie przełykać śliny i jedzenia, czuje się fatalnie. Wróciłam ze szkoły i przez kilka godzin spałam. Ta pogoda powoli mnie wykańcza :(








Weszłam przed chwilą na Facebook'a i doznałam szoku. Koleżanka wstawiła mi na profil link z wikary.pl , gdzie umieszczono moje zdjęcie z chłopakiem. Powiem szczerze, że wow. Wierze, że skoro ktoś wybrał właśnie to zdjęcie, to musiało się podobać, także jestem bardzo miło zaskoczona.

18 komentarzy:

  1. Masz świetne kapcie :)
    Życzę powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o, to fajnie, bardzo tani. Ale dobrze jest zrobiony? Bo pamiętam, że moja siostra cioteczna miała kiedyś taki, ale z Lidla za 20zł i szybko się popsuł, ale ona ma niesamowitą zdolność do niszczenia wszystkiego.
    fajowe kapciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie się skuszę na niego.
    może wtedy jak będą tak wisieć sukienki na widoku to zacznę w nich chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie dni, kiedy moge sobie spokojnie usiasc z kubkiem herbaty i sie nie deeelektowac ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kapcie - balerinki :D Mam takie szare, myszki, uszka, nosek, śliczne i ukochane ! :) (i dwie pary na zapas w szafie :P)

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne masz oczy i słodkie kapcie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten ból ,mam to samo z gardłem moim. Do tego jeszcze katar.
    życzę zdrowia ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet gdyby był ciężki i tak bym musiała go przewieźć autobusem, bo inaczej nie miałabym jak. Spróbuję się wybrać po niego w przyszłym miesiącu :) Dzięki za informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcie;DD. Wgl. ładna z Ciebie dziewczyna;).
    Zdjęcie z chłopakiem na wikary:D. No, no niespodzianka;).
    Nie chcę jakoś siebie reklemować, ale u mnie do wygrania płaszcz z river island o wartości 399 zł!;). Zapraszam ;).
    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You are so gorgeous. Love your blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie są jakieś nowe posty?! :) nie mam co czytać nawet ;(
    +pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą będą, może dziś, a jak nie to jutro ;)

      Usuń
  12. Miałam takie same kapcie tylko, że różowe. Szybko się psują i tracą urok ;p
    xoxo :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piiiękne masz oczy ! ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)