20.2.12

76#



Wiem ze moja twarz dziś nie wygląda za dobrze, ale przez ostatni tydzien wstawalam jak chciałam, calymi dniami mogłam leżeć w lózku, kłaśc się poźno spać i wypoczywac, a w weekend prawie wcale nie spałam, wiec nie dziwi mnie fakt, ze wstałam 40 minut po budziku i ze wyglądam jak wyglądam. Chyba musze znowu przywyknąć do tego, ze jest coś takiego jak szkoła i poranne wstawanie :(


plus jakies zdjęcie z zeszłego tygodnia ;)


dobra dobra, a dziś jestem pełna motywacji i przechodzę na dietę ;)

8 komentarzy:

  1. sorry ale to co prezentujesz na blogu to nie "moda" lecz najzwyczajniejszy w świecie ubiór..czas obudzić się ze snu i spojrzeć realnie na swoje możliwości.
    pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój blog i będę prezentowała na nim to co będę chciała, a jesli Ci to nie pasuje to nie musisz tego oglądać. każdy ubiera sie jak chce. jesli nie chcesz nie musisz tu wchodzić bo na siłe nikogo nie trzymam
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Mądrze prawisz Agaton wiesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no wlasnie sie dowiedziałam ;P

      Usuń
  3. Zacna bluzka :D
    Zapraszam do mnie :) http://wykrzywilesmiusta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)