12.2.12

73#

W piątek z Danielem i Izami wybraliśmy sie na zakupy. Wreszcie pojechałam do Ikei i kupilam wieszak, który zamierzalam kupić już baaardzo długo. Jest stabilniejszy niż myślalam, także jestem zadowolona w 100-u%.
Wczoraj od rana sprzątałam w domu, a poźniej zrobiłam małe przemeblowanie żebym miała gdzie postawić mój nowy zakup. Nie mam pojęcia jak te wszystkie ubrania pomieściły się w mojej małej szafie w której wisiały dotychczas?





A dziś niestety Niedziela, wiec zostało mi jeszcze tylko kilka godzin odpoczynku, może inaczej- kilka godzin weekendu, bo jak można odpocząć, jak trzeba nauczyc się do napisania 3 sprawdzianów jutro?



A jak u was? Mam nadzieje, że odpoczeliście w ten weekend bardziej niż ja :)

9 komentarzy:

  1. powodzenia na sprawdzianach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marze o takim stojaku na ubranka!

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też myślałam o takim wieszaku, tylko już nawet na niego nie mam miejsca, a szafa pęka :)
    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity wieszak ! świetnie wygląda :) powodzenia ;*


    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent post. I'm experiencing many of these
    issues as well..

    my homepage :: DarrelXSaborido

    OdpowiedzUsuń
  6. It's really very complicated in this full of activity life to
    listen news on Television, so I only use world wide web for
    that reason, and obtain the most up-to-date information.

    Here is my web-site; BriceFSaulters

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog article or
    vice-versa? My site discusses a lot of the same subjects as yours
    and I feel we could greatly benefit from each other.
    If you happen to be interested feel free to shoot
    me an e-mail. I look forward to hearing from you!

    Wonderful blog by the way!

    My website; BenitoDLaud

    OdpowiedzUsuń
  8. wonderful points altogether, you simply gained a
    new reader. What could you suggest in regards to your post that you just made some
    days ago? Any certain?

    Here is my blog; EmilyOStavsvick

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)