8.2.12

71#

ostatnio moje życie kręci sie dokoła szkoły, nauki i domu. Nie mam czasu robic sobie zdjec, a jak juz dzis mialam zamiar je zrobic to wróciłam padnięta, przespałam się i pojechałam na teatr. I tak generalnie mija kazdy dzien, ze zawsze jest cos :/ obiecuje, ze postaram sie nadrobic moją nieobecność juz w najblizszym czasie. Poprawialam dziś matematyke, wiec ostatnie dwa dni byly kilkugodzinnymi naukami, az rodzina sie ze mnie smiala ze jak wpadne w trans to kiedys zdobęde Nobla ;)

A tym czasem lece sie szykować do spania i zostawiam was z jakimiś zdjęciami z kamerki z przed kilku dni :)
                                                  Wieczorne pogaduszki z Kasią :)



2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)