25.1.12

68# Biżuteria EdiBazzar !!!

Cześć kochani :)

Dziś mam dla was dość nietypowy post, ponieważ nie będzie dotyczył ubrań ani stylizacji, lecz biżuterii. Tydzień temu zamówiłam biżuterię w internetowym sklepie EdiBazzar. Zamówiłam dwa kastety z serduszkami- złoty oraz srebrny- oraz dla siostry dwa pierścionki- złote Sowy. Powiem szczerze, że zamawiałam po raz pierwszy przez internet i troche się bałam, że coś pójdzie nie tak, ale na szczęście moje obawy byly niepotrzebne, ponieważ biżuteria jst świetna, dobrze wykonana i wygląda tak samo efektownie jak na zdjęciach które oglądałam. Także serdecznie wam polecam tę stronę i biżuterię no i na pewno ja sama jeszcze nie raz skorzystam z biżuterii z EdiBazzaru :)



38 komentarzy:

  1. love these two rings! especially the owl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się strasznie podoba ich biżuteria i zrobiłam nawet listę rzeczy które chce kupić i wyszło że zapłacę za nie 130zł

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo. i się teraz zastanawiam co kupić za pierwszym razem, bo muszę to jakoś na trzy części rozbić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute rings! Love them. Your blog is awesome!

    I'm following you, dear. I'd be flattered if you could follow me too :)

    poseposhpost.blogspot.com
    Pose Posh Post

    OdpowiedzUsuń
  5. Following you back on GFC and Bloglovin, thank you! xx Joice

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post! xx

    Hope you can check out my blog, and maybe we can follow each other after? xx
    http://bucketofcoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post zapraszam do mnie : http://besobeautifulever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. * Od mody zawsze będziesz daleko*

    Cóż, high fashion to nie jest...

    Powodzenia na przyszlosc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy co sie komu podoba ;) pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. pierścionek z sową jets świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie pierścionki :D obydwa mi się podobają ;3
    zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeeeejku pierścionek z sową <3 a ten w serduszka to podobne w hausie widziałam ;-)
    obserwuje i licze na rewanż ;) http://www.the-mania-show.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ten z sową jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się. genialne < 3 !
    ogólnie jestem za Twoim blogiem . obserwuję . zapraszam do mnie !
    http://reebelis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny double ring z serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. love your owl ring!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Currently it seems like Expression Engine is the preferred
    blogging platform available right now. (from what I've read) Is that what you're
    using on your blog?

    Have a look at my homepage - LilliaOKlenke

    OdpowiedzUsuń
  17. At this time I am going away to do my breakfast, afterward having my breakfast coming over again to
    read more news.

    Also visit my web page - ToshiaEFlynn

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi there, everything is going perfectly here and ofcourse every one is sharing data, that's really good, keep up writing.


    Feel free to surf to my website - NellaICaplan

    OdpowiedzUsuń
  19. Hurrah! Finally I got a web site from where I be
    capable of genuinely obtain helpful facts concerning my study
    and knowledge.

    Visit my homepage; BernardoFPharao

    OdpowiedzUsuń
  20. I like reading an article that will make people think. Also, many thanks for allowing me to
    comment!

    My webpage :: AshelyABisping

    OdpowiedzUsuń
  21. Someone necessarily help to make seriously posts I might state.
    That is the very first time I frequented your web
    page and to this point? I surprised with the analysis you made to make this actual publish amazing.
    Fantastic job!

    My web page - AlfonzoXMcinnis

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi! I just would like to give you a huge thumbs up for
    your great info you have got right here on this post.

    I will be coming back to your site for more soon.

    Feel free to visit my web page - BrentonLDeboard

    OdpowiedzUsuń
  23. This design is steller! You most certainly know how to keep a reader amused.

    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well,
    almost...HaHa!) Great job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Here is my site :: AveryYChamley

    OdpowiedzUsuń
  24. This is a topic that's close to my heart... Best wishes!
    Where are your contact details though?

    Here is my web site FeGLessley

    OdpowiedzUsuń
  25. Great blog right here! Additionally your web site a lot up very fast!
    What host are you the use of? Can I am getting
    your associate link on your host? I want my web site loaded up as fast as yours lol

    Also visit my weblog; ArielleCQuerry

    OdpowiedzUsuń
  26. My brother recommended I would possibly like this web
    site. He was entirely right. This publish actually made my
    day. You can not believe simply how a lot time I had spent for
    this info! Thanks!

    Feel free to surf to my website CedrickXRebell

    OdpowiedzUsuń
  27. Hurrah, that's what I was exploring for, what a information! present here
    at this website, thanks admin of this web page.


    my website - GraigDDrda

    OdpowiedzUsuń
  28. If some one desires expert view on the topic of
    running a blog then i recommend him/her to visit this blog, Keep up the good work.



    Here is my web blog: JameeYWaitkus

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!