23.1.12

66# Say No To ACTA!

Uwielbiam jeansowe koszule! Widzialam wiele stylizacji z nimi, dlatego nie chciałam zeby po raz setny wyszła stylizacja z wpuszczoną koszulą w czarne spodnie plus jakies tam dodatki. Ta koszula jest strasznie duza, o kilka rozmiarów za duża na mnie, dlatego załozyłam na nią sweter i w tali zapiełam pasek, by podkreślić ją choć trochę. tylizacja nie jest jakas bardzo wyszukana i niepowtarzalna, ale na taki chłodne dni jak teraz mysle ze jest idealna. Mi przynajmniej było bardzo ciepło.








.....................................................................................................................................................................

Napewno każdy z was słyszał o czymś takim jak ACTA i  o tym co dzieje się teraz w internecie i w naszym państwie. Ja każdą wolną chwile spędzam na szukaniu wiadomości i chcę byc jak najbardziej na bierząco. Obawiam się tylko tego, ze jeśli zaczną zamykać wszystkie strony, to i naszego bloggera tez w końcu zamkną, a wtedy będę BARDZO niepocieszona :/





Nie chcę się wypowiadać na ten temat, ale jeśli już chcą koniecznie walczyć z piractwem to niech to robią, ale nie zabieraja ludziom ich praw!

5 komentarzy:

  1. You look fab!! I am loving that cardi!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to acta! uwielbiam koszule jeansowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. following you.waiting for you for do the same.xoxo mininuni
    mininuni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. You look so cute! Would you like to be friends and follow each other? Visit my 2 blogs and follow if you like. I always follow back!
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/
    http://exoticaccessoriesboutiqueshop.blogspot.com/
    P.S. See what is new in my shop!

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely look, i like your boots

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!