22.1.12

65#

Myslałam, ze wróce dzis późno i nie będe miala kiedy dodac nowego posta, ale wyszlo jak wyszło i jestem już w domu. Najadlam się prawie tak jak na wigilii :) a później wyszlismy na dwór i strasznie zmarzłam. Miałam zamiar załozyc szpilki, tak jak na zdjęciach widać, ale po przemyśleniu wszystkiego i zobaczeniu jaka jest pogoda, stwierdzilam, ze w szpilkach wpadne w śnieg, odmrorze sobie stopy i nie bede mogła nigdzie wyjśc ani dzis ani przez najbliższy tydzień, wiec szpilki zamieniłam na botki na obcasie.
uwielbiam biel i czerń- to moje podstawowe kolory ubrań, ale tym razem postanowilam przelamac to czymś jasnym, radosnym, i w tym celu dobralam seledynową torebkę by wnieść do outfitu nutkę optymizmu :) pomalowałam paznokcie na podobny odcien zieleni i zalozyłam seledynowo szare rękawiczki. :)
I jak wam sie podoba?:)









a chetnych zapraszam na mój fan page i do ewentualnego polubienia strony :) KLIK


15 komentarzy:

  1. paznokcie masz ładnie zadbane, pasują do torebki, jednak mi najbardziej się buty podobają !:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w całości się z tobą zgadzam, a co do włosów to nie rozjaśniaj zniszczysz bardzo, ja miałam już wszystkie kolory chyba na głowie i się dziwie jeszcze że nie jestem łysa, ale skończyłam już z malowaniem i zapuszczam swoje naturalne!:) oczywiście że obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne paznokcie
    Rękawiczki też cudne :D
    obserwujemy .?
    Artykuł o tobie :)
    Jeżeli chcesz, aby jeden z takich artykułów był o Tobie to napisz do mnie : paulina_mrr@interia.pl
    Na pewno odpisze .!
    Warunek : musisz o tym artykule, lub dodać jego link na blogu , zostać obserwatorem .
    Zachęcam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie tak bardzo, ale końcówki 2-3 cm :<

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam mocne włosy, ale już właśnie nie maluję, ja regularnie prostowałam przez 2 lata i nie widać żeby w jakiś sposób się przez to zniszczyły, jedynie w dotyku są wysuszone... Ale kilka miesięcy i będą z powrotem piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś! :) paznokcie i torebka ładne!
    oczywiście obserwuje! I zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałam Cię do obserwowanych, mam nadzieje że Ty też dodasz mnie, masz fajnego bloga, mądrze piszesz. A ten sweterek jest swietny :) Zapraszam do mnie na http://www.xwhosthatgirl.blogspot.com/

    Bedę Cię odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponczo jest rewelacyjne, idealne w takie mrozy :)
    Bloga obserwuję i zapraszam do siebie http://styling-mousse.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. you're looking stunning dear.take a look at my blog.there is a giveaway.xoxo mininuni
    mininuni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a glam outfit!! You look Fab!
    Come to visit my blog and if you like let's follow each other on bloglovin & GFC!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. do mnie jakoś zielony nie przemawia... ale jako dodatki, czemu nie :) jakie masz długie paznokcie! :O

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)