18.1.12

62#

Pytasz mnie czy warto. Ja odpowiem Ci, że zawsze, bo jeśli cholernie Ci na czymś zależy, uprzesz się i zaprzesz samego siebie, stawisz czoło swoim słabościom i przeciwnościom losu, to możesz wszystko, a nawet więcej.

Wczoraj wieczorem po raz pierwszy dokonałam zakupów przez internet ;D Jeszcze tylko czeka mnie zrobienie przelewu i czekanie na przesyłkę :) na pewno pokaże wam co kupiłam :) Na razie pochwalę się tylko, że byla to bizuteria ze sklepu internetowego EdiBazzar, Śliczna bizuteria i dosyć duzy wybór, przynajmniej ja znalazłam to czego właśnie szukałam, takze tym które jeszcze nic nie kupowały jak na razie mogę polecić przynajmniej obejrzenie tego co tam jest, a na pewno jak juz będe posiadaczką tego co kupiłam to podzielę się z wami moimi zdobyczami i opiniami :)

Nie mam nowych zdjęć, więc mam dziś dla was jedno stare, robione jeszcze przed świętami


Oraz ciąg dalszy z poniedziałku :)




15 komentarzy:

  1. aaa jak ja kocham kupować nowe dodatki!! :DD

    zdjęcia również mi się bardzo podobają ;) czym robisz ter kreski na górnej powiece? ;)

    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli masz chwilkę czasu, to bardzo chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Mają świetną biżuterię i to strasznie tanio. Jak tylko będę miała pieniądze to zrobię tam zamówienie. Tylko tyle mi się rzeczy spodobało, że pewnie majątek wydam!
    Koniecznie pokaż co zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER! ;)

    Bardzo fajny blog ;) Ciekawy , ładne zdjęcia i wgl. ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    Dodajemy do obserwowanych?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a great post, I like it!!! The photos are simply fab!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!Can you please check if you are really following me, because I can't see you in my followers list!
    If you wan we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch, I love finding new blogs! xoxo

    http://joellenlove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną kurtkę :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje bardzo! :)
    jesteś wielka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. powiało chłodem, cudne oczęta :)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!