4.1.12

53#

Niestety nie mam nowych zdjęć, ponieważ znowu jak poszłam do szkoły, to nie za bardzo rano mam czas robic, a jak wracam to albo jestem zmęzona albo juz jest ciemno no i nic z tego nie wychodzi. Dlatego wstawie dziś kilka zdjęć nie nawiązujących zupełnie do mody, ale bardzo dla mnie istotnych :)


Zielone rzęsy są efektem nudy mojego ostatniego spania u Kasi. Chyba wypróbowałam wszystkie jej kosmetyki, a przede wszystkim wszelkie szminki jakie tylko u niej znalazłam :)



Z Kasią :) Wiem, ze nie wygladam jakos szałowo, ale to był wtedy ciężki dzień i było juz dosyć późno :)

Mój Mąż! <3

5 komentarzy:

  1. Ale fajne zdjęcia ! Są mega ! <3
    Pozdrawiam!



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te Twoje rzęsy przyoomnialy mi jedna zabawna rzecz z przeszlosci, kiedy to brokatem plastycznym wymalowalam sobie pasemka na wlosach, hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ile dałaś za tusz? świetnie pokrywa rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  5. cos koło 20 zł, ale juz nie pamietam :)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!