2.1.12

52#

Z moich planów na outfit sylwestrowy nic nie wyszło. Oczywiscie w międzyczasie zmienilam decyzję i miałam juz dwa pomysły. Niestety moje zamiłowanie do koloru czarnego znowu wygrało z moimi planami i sylwestra spędziłam cała na czarno. Najwazniejsze jednak, ze impreza była bardzo udana, bo wreszcie spędziłam sylwestra z D. (poprzedniego niestety nie udalo sie razem spędzic), wiec mialam podwojną radośc z tego dnia.
A więc moja czarna kreacja:





oraz inny pomysl, który nie został użyty :)




16 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo ładnie, tylko mi ten pasek nie pasuje.
    Druga stylizacja lepsza, ale dobrze, że jej nie wybrałaś, bo nie za bardzo pasuje na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pasek psuje efekt, zgadzam się z koleżanką. ale co do drugiej stylizacji się nie zgadzam - wyglądasz w niej szeroko, żeby nie powiedzieć grubo. Ta spódniczka gryzie się z całą resztą, całość jest strasznie przytłaczająca

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie i za ile kupiłaś brązowe sandałki? ;) Boże, są takie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzi Ci o te na obcasie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronkowa bluzka przesliczna!!!! 2 zestaw tez by byl piekny!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak na obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam te buty w wakacje jak byłam w Madrycie, w jakims małym sklepie z butami. Ale z tego co słyszałam to można kupić takie normalnie w Polsce, tylko niestety nie wiem dokładnie gdzie, więc nie mogę pomóc bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo - szkoda :( Są tak nieziemskie...

    OdpowiedzUsuń
  9. a moze podaj mi do siebie jakis kontakt, to mozemy sie jakos dogadac. ja w nich chodzilam raptem kilka razy, bo dla mnie niestety sa o rozmiar za duze i troche mi latają

    OdpowiedzUsuń
  10. A jaki masz nich rozmiar? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. To mój e-mail: marlena739@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde, ja mam 37 ;/ no to lipa.

    OdpowiedzUsuń
  13. no to szkoda. ja czasami w nich chodze, ale mi latają, więc nie bardzo moge :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie szkoda, byłabym w stanie je kupić gdyby były by dobre, a tak :(

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!