27.12.11

49#

Cześć kochani :)

Dzisiejszy dzień minął bardzo pozytywnie, choć męcząco. Rano się wyszykowalam, porobiłam kilka zdjęć, a po 15 wybraliśmy się z Danielem i Kasią na zakupy POświąteczne. generalnie chodziło o to, że przed świetami ani ja ani Daniel nie zdążyliśmy kupić sobie prezentów, więc postanowiliśmy razem jechać na zakupy i sobie coś wybrać. Stwierdzam, że Daniel jest cięzkim czlowiekiem, bo malo co mu się podoba, a za każdym razem kiedy juz coś mu wpadlo w oko, to wolał przejść resztę sklepów i upenić się, że nie ma nic lepszego, tak więc od mojego wyjścia z domu, do powrotu minęło 5 godzin. Niby dużo niby nie, ja moglabym chodzic kolejnych 5 a nawet i 10 godzin, ponieważ lubię zakupy i łażenie po sklepach, ale doba ma tylko 24 godziny więc ograniczylismy się do 5 godzin :) W ostatniej godzinie łażenia po sklepach dopiero wybraliśmy sobie co chcemy i w rezultacie kupiłam Danielowi czarna bluzę z new yorkera, a on mi śliczne czarne szpilki w Deichmannie z ktorych bardzo bardzo się cieszę :)



obcas 12cm, platforma 2cm

i dzisiejszy outfit:





sweter/bluzka - atmosphere
bardotka - stradivarius
bokserka - tally waijl
naszyjnik - C&A
zegarek - house
legginsy - sklep w mojej miejscowosci- BHG






9 komentarzy:

  1. Agacia może zaczęłabyś kręcić filmiki na youtube prezentujące Twoje stroje, wraz z komentarzem!

    P.S. Świetnie cię rozumiem bo mam takiego samego fioła na punkcie ciuchów ;)

    Sara

    OdpowiedzUsuń
  2. Sara myslę, że jest to nawet mozliwe :) Tylko nie wiem czy zadowoliłyby Cię filmiki z telefonu, bo niestety nie mam kamery, wiec byłoby to kiepskiej jakości :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks fοr anу οther informative site.
    The place else cοuld I gеt thаt type of infοrmation wгitten in
    suсh an іԁeal means? I've a venture that I am simply now operating on, and I have been on the glance out for such information.
    Look into my page :: Aurawave

    OdpowiedzUsuń
  4. Sο іf you actuallу requiгe a eхсеllent ab belt,
    right here arе some selеctionѕ which you cаn contemplate.


    Hеre is my ωeblοg: visit The following post

    OdpowiedzUsuń
  5. Vehicle Enginuity is also readily available in other languages, these kinds of as German, Spanish and Japanese.
    It is likely to be a fantastic present for your cherished kinds.


    my web-site :: www.tnasafetyoutreach.com

    OdpowiedzUsuń
  6. The sixty day complimentary trial supply is a wonderful choice, in the case
    of the flex waistband.

    Check out my website - flex belt Coupons

    OdpowiedzUsuń
  7. Cartomizer іs thе deviсе in whiсh a caгtrіdge and
    an atomizеr, combined in a sаfe manner.

    Also viѕit my blog post :: Www.Friendsar.Com

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!