27.12.11

48# Color Hair

Dziś będzie dość nietypowa notka jak na mnie, ale co tam, każdemu może się zdarzyc :)

Ostatnio coraz bardziej modne są różne cuda robione z włosami, np farbowanie końcówek na inny kolor niż reszta włosów. Mi osobiście juz dawno ten pomysl się podobał tylko nie myslałam o nim tak poważnie. z resztą sami zobaczcie i oceńcie.
















Ja skłaniam sie najbardziej ku niebieskiemu, albo nawet takiemu szaremu wpadającemu w niebieski. Na moich włosach pewnie wyglądaloby to tak:

Z tym, że ja na pewno ufarbowałabym nie wiecej niz 5cm włosów ;)

A wy co o tym myslicie? :)

wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony: www.wizaz.pl

3 komentarze:

  1. Dzięki za komentarz!;)
    Super blog mi się takie włosy podobają, ale u kogoś ja chyba sobie bym nie zrobiła takich...:)


    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam niebieskie - fajne, bo ludzie się dziwnie patrzą, ale po jakimś czasie brzydną. Na szczęście to była tylko krepina, dlatego szybko zeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam niebieskie - fajne, bo ludzie się dziwnie patrzą, ale po jakimś czasie brzydną. Na szczęście to była tylko krepina, więc szybko zeszło ;)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!