26.12.11

46#

Święta święta i w sumie po świętach! Ja standardowo świeta spędziłam u babci w gronie rodziny. Co prawda dziś za długo się nie nasiedziałam, ponieważ po 1,5h od przyjazdu razem z siostrą wyszłyśmy na miasto żeby spotkać się z Kasią. w sumie nie było aż tak tragicznie zimno, ale całe szczęście, że wzięłam z domu rękawiczki. Mam dla was zapowiedź dzisiejszego outfitu, zupełnie nieświęteczny, ale to było tak na szybko. więcej zdjęć dodam jutro, bo jestem już trochę zmęczona.


Chciałabym wam jeszcze pokazać prezent który zrobiłam dla siostry. To czarna torebka kopertówka. szczerze mówiąc myślałam, ze wyjdzie gorzej, ale jak zobaczyłam jej radość i zdziwienie kiedy powiedziałam jej, ze sama ją zrobiłam, to bylam pewna ze orezent jest udany i na pewno bardzo trafiony.




A wam jak się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)