23.12.11

44#

Hej ;*
Jak wam mijają porządki świąteczne? Ja szczerze mówiąc dziś mało sprzątałam, a jakos nie mam siły. Chyba nigdy na święta nie miałam takiego porządku w pokoju. Zawsze szykując sie na wigilię u babci robiłam taki balagan, że jak wracalam wieczorem do domu, to nie miałam sily tego sprzątać, ale w tym roku postanowiłam sobie, że od razu naszykuje sobie ubrania na Wigilię i pierwszy dzień świąt, by oszczędzić sobię kolejnego sprzątania, tym razem w święta.
















jak zwykle zostawiam wszystko na ostatnia chwilę i mimo, że juz dwa tygodnie temu myslałam nad tym co kupić D, to do tej pory prezentu dla Niego nie mam, ponieważ codziennie przekładałam wyprawę na zakupy i w rezultacie wcale na nie nie pojechałam.. : / ale moze mi to wybaczy i przyzwyczai się wreszcie, ze ja nigdy nie nauczę się dać prezentu na czas. W zeszłym roku też dostał prezent po świętach i to dobrze po świętach ;) ale jak to mówią- liczy się gest więc miejmy nadzieję, że zrozumie, że bardzo się starałam, ale nie wyszlo ;)

a teraz lecę sprzatać do końca :) Trzymajcie się ciepło ;*

2 komentarze:

  1. Fantastyczny porządek :P
    Normalnie jakby nie pokój Agaty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie brudne ściany o_O

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)