7.11.11

36#

Czesc :)

jak wam minął dzień? Mój byl fatalny. Rano zaspalam do szkoły na pierwszą lekcje, a później nie zdążylam na autobus i w rezultacie spóźniłam się kilka minut tez na drugą lekcję. Cały dzień byłam zaspana i nie mialam siły na nic. Przepadły mi dwie lekcje na których miałam próby do czwartkowego występu z okazji 11 listopada. Później łażenie po mieście z D i zapiekanki u Katarzyny :)
Jak wrociłam do domu jakos naszło mnie żeby przejrzeć swoją biżuterię i znalazłam spinacze, które kiedyś zbierałam. Doszłam do wniosku, ze bez sensu zeby leżaly bez celu, więc spielam wszystkie i zrobiłam z nich bransoletkę. Myślę, że do jakiś ostrzejszych setów będzie nadawała się idealnie


Chciałam wyostrzyć zdjęcia, które zrobiłam kamerką w netbooku, ale coś mu się stalo i za kazdym razem jak włącze jakis program, to wszystko się zacina : /

Nie mam czasu robić normalnych zdjęć aparatem, ponieważ codziennie rano szykuje się na biegu, a jak wracam to zawsze o tym zapominam. Ale w końcu się zbiore w sobie i zrobie jakies porządne zdjęcia :) A dzisiaj jedynie mogę zaoferować wam takie, bylejakie :)






Zbiór moich perfum :) od lewej: oriflame- fire (niestety puste opakowanie, ale niedlugo kupie nastepne :) ), Versales, Avon- Incandessence, Bi-es, C-thru, Avon- Pur Blanca

9 komentarzy:

  1. Świetny blog ;) ! dodaję do oberwowanych,ciebie również do tego zachęcam i zapraszam do siebie! http://wildloove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te branzoletki:)
    ja tez sie prawie spoznilam do szkoly:(

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog. bardzo ciekawie piszesz.
    obserwujemy?

    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo, jednak mam małą prośbę. mogłabyś zaobserwować również mojego bloga pod adresem:

    angelika-a.blogspot.com

    byłabym Ci baardzo wdzięczna:*

    OdpowiedzUsuń
  6. My brother suggested I might like this blog. He was entirely right.
    This post actually made my day. You can not imagine simply how much time I had spent for this information!
    Thanks!

    Here is my blog - DoyleFTraycheff

    OdpowiedzUsuń
  7. I have read so many articles regarding the blogger lovers but this paragraph is in fact a nice piece of
    writing, keep it up.

    My website ... EhtelMQuihuiz

    OdpowiedzUsuń
  8. What's up, I log on to your new stuff on a regular basis. Your
    story-telling style is witty, keep up the good work!

    my website: PokQZabbo

    OdpowiedzUsuń
  9. Magnificent web site. A lot of useful information here.

    I am sending it to several buddies ans also sharing in delicious.
    And naturally, thank you in your effort!


    My site ... BunnySGencarelli

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)