5.11.11

35#

Wyczytalam przed chwilą na blogu jednej z dziewczyn, że organizuje ona akcję "Czerwień w każdej postaci" Myślę, że jest to świetna zabawa. Pozwole sobie przdstawić wam zasady tej akcji:

Na czym polega ta zabawa?
1. Raz na tydzień umieszczacie na swoim blogu posta o tej tematyce (może to być coś dowolnego np. stylizacja, makijaż, paznokcie).
2. Chciałabym, że tak powiem zebrać to wszystko "do kupy" po zakończeniu akcji jeśli tylko pozwolicie i umieścić to w kilku notkach po segregowanych na działy.
3. Zabawa trwa od dziś do świąt Bożego Narodzenia.
4. Oczywiście nie musicie ściśle przestrzegać ram czasowych i ilości notek. To ma być dla Was zabawa, wyzwanie.
tekst skopiowany zostal ze strony http://lady-flower123.blogspot.com/2011/11/czerwien-w-kazdej-postaci-akcja-blogowa.html?showComment=1320413072116#c1981719771153353485

a wiec mam nadzieję, ze będę sie przy tym świetnie bawiła i jutro postaram sie dodac coś CZERWONEGO :)

zabawa trwa od 2 listopada- do świąt Bożego narodzenia :)


i na koniec mam dla was jeszcze outfit z czwartku (niestety kiepsko widoczny) i zdjęcie z wczoraj



7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za info o akcji. Jak coś zrobisz to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna akcja :)
    ładny naszyjnik :)

    obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej akcji ale nie jestem pewna czy brać udział czy nie... Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- jeśli Ci się spodoba możemy się obserwować :) Laura

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu nie wiem czy mam szansę... Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zestawiki, szczególnie ten 1 ;)) super blog ! obserwujemy ??
    zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Simply wish to say your article is as astounding. The clarity in your post is simply nice and i can assume
    you are an expert on this subject. Well with your permission allow
    me to grab your feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please keep up the rewarding work.



    Here is my blog post :: panic attacks treatment (http://en.wikipedia.org/)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)