2.11.11

34#

Cześc ;)
Ten weekend minął bardzo szybko. Zanim się zorientowałam, to czas wolny poszedł w niepamięć. Mój weekend konczy sie dziś wieczorem, ponieważ zostałam dziś w domu. Straszny dzień, strasznie szary, pochmurny i juz sama pogoda nie dodaje energii. Najchetniej położyłabym sie spać i caly dzien spędziła w łóżku :)



Strasznie spodobala mi się nowa piosenka Honey. osobiście nie szaleje jakoś na jej punkcie, ani jej muzyki, ale ta piosenka ma jednak coś w sobie i jest miła do posłuchania :) Oby wiecej takich Honorato!

4 komentarze:

  1. mi też się ta piosenka podoba ;>

    Zapraszam do mnie! ;) Jeśli mój blog Ci się podoba dodaj go do obserwowanych mi będzie bardzo miło ;> I również się odwdzięczę! ;)

    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja również ;>

    pozdrawiam, Aiea ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie! :)

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!