29.10.11

32#

No i wreszcie wyczekiwany weekend :) mam straszną ochote zalozy na nogi buty na obcasie i po prostu gdzies pójść. Patrzeć na świat z góry i cieszyć się każdą chwilą, przestać przejmowac się tym wszystkim- po prostu żyć pelnią życia i łapać garściami każdą chwilę. Przytłacza mnie ta rzeczywistość, te codzienne nadzieje i obietnice.
Zmieniłam nazwę bloga *I want to be free like a bird* dlaczego? dlatego, że chciałabym być wolna jak ptak. Nie martwić się niczym, lekko unosić się nad ziemią i nie mieć problemów. Ale wszystko sie zmieni. prędzej, czy później i tak wszystko się zmieni..

Nie mam jakiś szczególnie nowych zdjęc. te są z przed kilku dni i maja bylejaką jakość spowodowaną tym, ze były robione telefonem.






I bardzo przepraszam za bałagan na zdjęciach, ale u mnie codziennie rano pokoj wyglada jak po bojowisku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!