22.10.11

30#

Cześć kochani!

Dawno nie pisałam, ale bylo to spowodowane brakiem internetu w trakcie tygodnia. A w weekendy, gdy juz go mialam, jakoś nie miałam weny ani czasu zeby coś napisac.

Dzis wybieram sie na wesele. Miałam straszny problem z sukienka i butami, poniewaz sukienek za bardzo nie posiadam, a moje buty sie zniszczyly i niestety kazdy kto pozyczal mi buty mial albo za małe albo za duze, takze wczoraj w ostatniej chwili udalo mi sie pożyczyć odpowiednie(mam nadzieje) buty, za co baaaaardzo dziekuje Marcie!

Myslę, że taki makijaż będzie odpowiedni, choć na razie zrobilam go tylko na próbe, mozliwe ze jeszcze cos zmienie :)



a to sukienka którą zakladam. na razie na wieszaku, ale wiecej zdjęć pokaże wam juz w najbliższym czasie, gdy tylko będe miała dostep do internetu :) 


  oraz moja pokaźna kolekcja butow które zamierzałam załozyć  


oraz buty ktore wybralam ;)




Trzymajcie się, do nastepnego razu! ;*

3 komentarze:

  1. fajny makijaż ;) ja już obserwuję i liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, i am jalouse, i want this shoes, i likeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!