1.10.11

29#

Ostatnio nic szczegolnego się nie dzieje. Szkola. dom, szkola, dom.
Wreszcie zrobilam przemeblowanie w pokoju i myśę, że tak wyglada znacznie lepiej :) Jeszcze tylko kilka szczegołów i na prawde moze będzie mi sie podobalo :)
Wczoraj ubrałam się w set typowo jesienny. i styl i barwy mowiły same za siebie. No ale poranna pogoda wskazywała na to, że chyba będzie chlodno. Na szczescie, lub moze niestety, nie sprawdzilo sie to, bo jak wychodziłam ze szkoły w grubym swetrze i jesiennych butach, to myslałam, ze się rozuszcze. Ale mimo wszystko ciesze się, że są jeszcze jakies promienie slońca nad nami :)

outfit+ moje nowe włosy, ltóre miały być brązowe, a są czarne




do nastepnego! ;)

3 komentarze:

  1. Stylowe buciki :P
    Podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej w tych włosach. :) Hej, mogłabyś pisać gdzie kupiłaś te ciuchy? Śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Howdy! I could have sworn I've been to this blog before but after checking through some of the post I realized it's new to me.

    Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll
    be bookmarking and checking back frequently!

    My web blog :: TeodoroTLeibe

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!