26.8.11

17#

Hola!

wróciłam :)
jak na pobyt w hiszpanii to mało jestem opalona, ale i tak bylo genialnie! Chcę wracac do Hiszpanii, do tych ludzi! troche zwracałam tam na siebie uwagę hiszpanow ze względu na niebieskie oczy :) 45 stopni nie jest moim żywiołem, ale po przywyczajeniu sie do tej temperatury miałam szok termiczny jak wysiadłam z autokaru w niemczech. troche zdjęć zrobiłam, ale szczerze mówiąc nie bardzo mi sie chciało latać z aparatem, wiec reszte dostane od znajomych. Hiszpania jest mega! obiecuje ze tam wróce jak tylko będe miała taką możliwość!

Ewelinka, Kris, Ola- w niemczech

tak sie bawimy! klaudyna, Ew, Ola- u Eweliny w basenie xd

Opalam sie!

z Victorią (moja mała siostra)

Belen

Gloria. Te amo!

mi familia

Alejandro!
Niedługo dodam wiecej zdjęc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)