11.7.11

8#

postanowiłam odnowić stare znajomości. umówiłam się z Weroniką, pogadałyśmy, powspominałyśmy. ogolnie było bardzo ok :) a dziś z samego rana wybrałyśmy się na bieganie :) mamy zamiar robić to częściej, co mnie bardzo cieszy, poniewaz ja juz od dawna szukałam kogos z kim bede mogła iść pobiegać, bo jakbym miała chodzić sama, to pewnie bym sie nie zmotywowała.
za chwile lece do 'pracy', ale szczerze mówiąc po tym bieganiu nie mam sily i najchętniej położylabym sie teraz spać :) musze jakos to przezyc, w końcu jak sie chce być pięknym, to trzeba pocierpieć ;)


xoxo

2 komentarze:

  1. you have a very good blog)
    I follow you, and it would be good if you will follow me: *
    It is very important to me)

    http://nastyafrost.blogspot.com/

    to meet
    kiss *

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!