4.7.11

2#



A juz zapowiadało się tak dobrze.. słońce świeciło, a ja kożystalam z każdej możliwej chwili żeby opalić swoje ciałko. niektórzy twierdzą nawet, że jestem chora na tym punkcie, ale to chyba normalne, że jak robi sie cieplo, to wszystkie dziewczyny idą się opalac :)

dostałam ostatnio preparat na moje zniszczone włosy. Na razie nie zdradze co to za cudowna mieszanka, ale jesli faktycznie sprawdzi się tak dobrze jak słyszałam, to na pewno jeszcze o tym napisze :)


a wam jak mijają wakacje? :) czy u was tez tak pada?

1 komentarz:

  1. Ja też szukam czegoś na zniszczone włosy, tak więc czekam z niecierpliwością. Ostatnio kupiłam szampon syosa ale jest do kitu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)