19.7.11

11#

Jestem bardzo bardzo szczęśliwa ;)
jak pisałam jakis czas temu, chciałam jechac w tym roku nad morze i udało się :) w sobote w nocy wyjeżdżamy. co prawda tylko na kilka dni, ale lepsze to niz nic :) a więc niedlugo zacznę pakowanie i w drogę :)

teraz siedze z Karoliną i jak to powiedziała Olka 'wy chyba przyjechalyscie zeby posiedziec przed komputerem?' w sumie ma rację, bo siedziemy u mnie i kazda przy innym laptopie. mysle, ze tak nam upłynie cała noc ;)

macie tu zdjęcie mojego ukochanego! Ed Westwick lub jak kto woli- Chuck Bass <3

zdjęcia znalezione poprzez stronę: http://www.google.pl/imghp?hl=pl&tab=wi





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!